Försäljarglädje

Jag har haft en annons ute på Blocket med min toarpskrona i två veckor. Efter en vecka fick jag ett par intresserade och nu efter jul fick jag den såld. Kvinnan åkte härifrån för fem minuter sen och jag är hög! Att det är så roligt att sälja sina saker?! Dels kanske det beror på att man blir glad när nåt man tycker om men inte har "på topplistan" längre kommer till användning och glädjer nån annan, och dels för att man får pengar för sitt gamla... inte skräp precis, men det man inte ens använder. Win-win. Och pengar till mig!

Tankarna går runt i lägenheten -- vad kan vi sälja mer???

2 kommentarer:

Rob & Ellen sa...

Skräp? Den som du fick i julklapp av mig!!! Då vet jag det...

Anja Olergård sa...

NEJ! Jag sa till och med till köparen att jag egentligen inte ville göra mig av med den, men att när man flyttar ihop så kan man inte behålla allt man tycker om. Du retas väl bara med mig!!!!!!