Shopping

Köpt dag, på Haninge centrum:

1. Tofflor från H&M. Magenta med små vita prickar och handbroderi på tån. Made in China. Betyder det barnarbete?
2. Halsband från H&M. Lång, tjockare silverkedja med 5 hängduttlar mitt på. Nyckel, svart elefant, silverelefant mm.
3. Kajal från H&M. De från Oriflame var för rinniga. Sorry Ellen.
4. Ögonbrynspenna från H&M. Ska prova det istället för skugga.
5. Rosa (som blåbär i mjölk) jerseykofta med vidd nertill
6. Fickalmanacka
7. Väggalmanacka med impressionistmålningar

Jag LÄT BLI att köpa följande:
pärlring
övriga smycken som var på rea på Guldfynd
pärlhalsband (bijouteri) på Glitter (100:- ist f 199:-)
ny bh (för att jag inte orkade prova)
massa böcker på Akademibokhandeln
nya nagellack
dyrt smink som jag inte behöver
godis, inte ens en kanelbulle

magenta top från Lindex som jag inte hann prova.

Inga kommentarer: