Den gröna dagen

Idag är det den gröna dagen, och jag menar inte Earth Day (för det är 27 mars har jag för mig) utan Saint Patrick's Day. Det enda jag gör för att fira det är att vi ska ha ärtor till fiskgratängen, om de inte har tagit slut.

Men eftersom alla bloggare av diginitet fyller dagens bidrag med saker i grönt, ska jag inte vara sämre. Jag gjorde det lätt för mig och sökte på green på zappos.com. Man kan hitta mycket man vill ha!

Lagom stor och ovanlig resväska. Victorinox. Tror de gör swiss army knives. Dyr var den iallafall. Men fin.


Gryta från Rachel Ray.


Grönt underlagsmineralsmink. Grönt är super mot finnar!


Nacckudde i jadefärg.


Gullig klänning.


Skor från Kate Apade.


Plånbok i kalvläder.


Skärp från J Lindeberg. För män -- fusk, för det är så snyggt!


Tröja från DKNY.


Världens coolaste sommarskor. De ser så sköna ut utan att ge avkall på fåfängan!


Strumpor. Lite för illmintgröna, men kanske blir man lite piggare av såna+


Scarf från Alexander McQueen för $319. Gulp.


Baddräkt med lite dåligt håll för oss H-kupor.Men söt.


Inte precis gröna örhängen, men söta i sin aqua-antydan.


P.S. Många bloggar har fina gröna inredningsbilder idag. Se till exempel på Curbly.

Inga kommentarer: