Kärlek + resa = kärleksresa?

Vi har bokat en liten minisemester som jag ser sååååå mycket fram emot. För att fira att bådas ekonomi har blivit bättre sen vi gifte oss och att jag faktiskt får pengar över, fast mest att vi har varit gifta i ett helt halvår. Vi ska ta färjan till Tallinn och bo på hotell där. Jag ser såååå mycket fram emot det! Det var en mycket bra deal. Hotellet har dessutom tusen olika spabehandlingar, till lägre pris än i Sverige -- kanske ska jag unna mig en massage och pedikyr?? -- och det sägs att shoppingen är jättebillig, och läget på hotellet ska visst vara mittemot en stor shopping mall. Och så några goda middagar på det, hotellfrukost och manglade lakan, tid för oss, och bio på färjan (det har väl alla färjor nuförtiden???). Och kanske en ny parfym och helt säkert tax-free-lakrits. Och jag är också glad att det inte är förrän om en dryg månad, så jag har riktigt med tid på mig att se fram emot det!

1 kommentar:

Rebecka sa...

Va härligt det låter!!