Nytt duschhuvud

Har köpt nytt duschhuvud på Biltema. Det gamla var snålspolande och det tog för evigt att blöta håret och sen få ur schampot. Så för min hälsas skull köpte vi ett som skulle spruta rejält. Ska använda det för första gången idag. Mikael sa nåt om att det sprutade så häftigt att han höll på att ramla, och jag såg genast Kramer framför mig. Det kan ha nåt att göra med att M är i seriöst behov av en klippning (han har tid imorgon) och hans frisyr ofta bär spår av en sorts kramerisering. Ser fram emot att själv få erfara en kraftig nedblötning. Kan dock inte använda vänsterarmen idag. Vet inte om jag sov illa eller om det var "träningen" igår (gjorde den ena rörelsen säkert fyra gånger men det kan ha varit för mycket just igår). Jaja, ska vila mig nu och sen duscha och sen gå på Jontes teater. Återkommer med information om ifall duschhuvudet var värt 79:-. Annars kan man ju alltid göra som på bilden.

Inga kommentarer: