Sugen

Inte sen jag gifte mig har jag blivit sugen på att köpa en brudtidning. Men nu blev jag faktiskt det. Men tala om slöseri med pengar. Annars hade jag nog nappat på erbjudandet från Tidningskungen om 4 nr för 99:-.

Kerstin Dahlgren har beställt en bröllopstårta, en sån där Victoria & Daniel-tårta ni vet, och det tycker jag verkar coolt. Undrar om vi skulle käka en sån, Mikael och jag :)

Måste ta tag i att sälja brudtidningar/-böcker, för att inte tala om brudklänningen! Maria Kindestam var här igår på besök och hon tyckte jag skulle spara den. Men tänk vad man kan göra för pengarna, är allt jag säger. Jag är inte sentimental och vill inte gärna komma ihåg att jag var strl 48 på mitt bröllop... Sparar hellre de smala snygga MQ-jeansen :)

Nog om bröllop. För idag :)

Inga kommentarer: