21 för evigt, no, puleeeeez

Men priserna på Forever 21 är rätt trevliga. Men jag vill inte varken vara eller ens klä mig som en 21-åring. Men köpa billiga accessoarer, det gillar jag!


$15.80 Supersöta sandaler, som ser rätt sköna ut också!


$15.50 Urgullig somrig kavaj.


$10.99 Cool kofta med personlighet


$9.99 Tröja i underbar färg och med "Victoriakrage". Älskar blommorna.


$9.80 Halsband med lagom mycket duttel på. (Du behöver inte säga emot, Ellen, jag vet vad du tycker)

$8.80 Nästan to die for.


$4.80 Fåfänga strumpbyxor får man aldrig för många av. Har inte sett så många med mönster och samtidigt i låga deniertal. Vill ha, eller vad "modebloggarna" säger.


$2.80 Nagellack är aldrig fel, upptäckte jag igår, som då fick för mig att måla naglarna för första gången på kanske 2 år.


$2.80 Supersött. Min huvudform ser inte helt vacker ut med diadem, men det är väldigt gulligt i teorin i alla fall.

$2.80 En prickig blomma! Genialt! Inte "vill ha" -- "måste ha"!

Nu har jag fönstershoppat för den här gången. Det var kul. Vi ses i en affär nära dig.

Inga kommentarer: