Bio också

Just det, vi gick visst på bio också i lördags. IKEA för mig och bio för Mikael, och popcorn för bådas skull :)

Vi har ett sånt bra upplägg när vi ska gå på bio. Jag väljer ut några filmer jag kan tänka mig att se och Mikael väljer bland dem. Så blir bägge nöjda. fast en gång gick han med mig på en Jane Austen-film, men det var i början :) I lördags såg vi Killers. Den var ungefär så bra som den låter:

En oåtkomlig mördare har gett upp sin brottsliga karriär efter att ha gift sig med sin drömkvinna. Hans hustru har ingen kännedom om hans förflutna, tills de upptäcker att någon är ute efter honom, och att deras närmaste vänner och grannar kan vara de hyrda lönnmördarna.




Söta skådisar. Harmlös, ointressant Mr & Mrs Smith-kopia. Knappt värd sina 95:-. Missa den gärna.

1 kommentar:

Rebecka sa...

Richard här!
Jag såg denna filmen i förra veckan,
Jag måste säga att det var en av de sämsta filmerna jag någonsin sett,,
Man borde få pengarna tillbaka och en ursäkt ifrån SF som tar plats på sina biografer för en sådan kalkonrulle,

Usch... Gå inte ni som läser detta...