Bara en sak till...

Sussi har läst min pekbok. Hon är ju särskilt partisk mot mig (tack för det!) men hon tyckte den var jättebra. Eller vilket ord hon nu använde. (Och nej, den lyder inte bara "Boll, stol, banan, napp, hund. Slut." Den är lite mer bok än pek.)

Blev jätteglad. Har dessutom äntligen skrivit nåt som inte redan finns. (Sussi sa att det råder komplett brist på såna böcker och hon läser barnböcker för barn och får betalt för det.)

Men alla författarbloggar varnar för att komma till förlaget och säga: Min familj och mina vänner har läst XXX och de älskar den.

Så jag är egentligen där jag var förut.

Kanske lite gladare bara.

Men det är hur som helst en superbra plats att vara på!

1 kommentar:

Stina sa...

Oh, tack för påminnelsen!! Jag ville försöka hitta ord som kunde beskriva den mer ingående än "bra", men allt måste glidit ur huvudet.. Ska ta tag i det!