Ett stort tack

Mikael har köpt nån leksak så man kan kolla på det man har på datorn på TV -- musik, videor och foton. Det visades några mastodontstora (vi har rätt stor TV) bröllopsfoton medan han lärde sig hur den funkade och jag ojade mig över att det var en sån fin dag. Och snart är det ett år sen :)

Och sen läste jag nåt inlägg på Magdalena Ribbings spalt om kläder på bröllop. Jag vill bara tacka alla som kom för att de hade klätt upp sig så mycket. Ni vet att jag har en särskild fanatism emot "jumpadojjor på bröllop", eller att man kommer i den vanliga strandklänningen och flip-flops osv osv. Ni vet.

Många av kvinnorna var dessutom färgmatchade med mina bröllopsfärger! Det var en extra, oväntad bonus. Fotona blev så fina! Mest är det ju ansiktena som räknas, men jag uppskattar verkligen alla som var uppklädda, från topp till tå.

Tjipp!

Inga kommentarer: