Saknar mig???

När jag beklagade mig igår (?) angående min nutida storlek, opponerade sig Anna-Linda. Hon hade vänligheten att skicka en länk till bland annat nedanstående bild.


Källa: Franska Elle

Ja, om man ser ut som ovanstående så gör det väl inget att man är plusmodell. Smal midja, perfekt rundning på höfterna, inga bilringar, inga mastodontbröst som med åren allt envisare siktar mot midjan, inga dubbelhakor. Smäktande blick kanske jag kan låtsas att jag har, men så där ser jag verkligen inte ut i baddräkt.

Bleve jag av med dubbelhakorna och bilringarna kanske jag skulle ...

Nej, jag säger inget mer. Egentligen är ju till och med jag snygg. Det beror på vem man jämför sig med. Tänk på barnen i Biaffra eller nåt, så får man sig ett stycke perspektiv. Garanterat kalorifritt.

1 kommentar:

AL sa...

Du låter som om inget makeupartistteam, stylistteam, ljussättarteam, fotografteam, retusch etc. varit inblandade i de här bilderna. Tanken var att du skulle kunna säga: Så snygg vore jag också med hjälp av 13 personer varje morgon!

Oavsett vilket var poängen att jag är övertygad om att din skönhet inte sitter kvar i plaggen du hade när du var 38:a.