[andas fort å stressigt]

På väg till min neurolog och få mera botox. Haha, tralala. Igår trodde en kvinna att jag var 26-27 år. Mera botox åt folket. Nä, jag bryr mig inte om rynkorna, de är så fettfyllda ändå, men migränet! Det är ett underverk. Jag älskar min neurolog. Förresten heter han Christian och är göteborgare. Men som vanligt måste jag sätta fart, äta frukost, ta Alvedon i förebyggande syfte (det gör lite ont om man är smärtöverkänslig), tvätta håret. Fattar inte varför jag nödvändigtvis ska blogga när vi ska åka om 23 minuter... Later, dudes!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha 20 plus är nog att ta i. Är inte du 40-45?

Anja Olergård sa...

Ja, 20+ är definitivt att ta i, särskilt som personen snarare sa 30-. Dessutom sa jag inte att jag höll med. Och jag är 40, inte 40-45, så ta i lagom, du också :)