Äsch!

Detta är mitt 2004:e inlägg. Lite synd att jag inte var med när det blev 2000.

Dessutom får jag inte massa gratisgrejer jag kan lotta ut bland bloggläsarna.

Så det blir inget firande.

Förresten mår jag skit.

Men jag har skapat mig en win-win situation inför inatt. Om jag inte kan sova (har inga Stilnoct pga härdsmälta i hjärnan) så får jag lov att gå upp och göra chokladpudding. Så vare sig jag sover eller inte i natt så blir det trevligt :) Bättre än igår natt, när jag grät och längtade efter döden i en timme.

Tror ni jag kan få doktorn att skriva recept på chokladpudding så det går på högkostnadsskyddet? Man kan ju få motion på recept, så varför inte? Fast jag ska inte ta i så jag spricker. Om jag får Stilnoct på recept utan problem så ska jag vara lycklig.

Sorry. Ska försöka pigga upp mig så jag blir trevligare. Och om ni inte passar er sätter jag in en "incurvata" till. Kanske kan hitta hundra frågor till att svara på om mig själv.

Skojar bara.

Inga kommentarer: