Drömboende

Jag säger ju alltid att jag vill bo i Österhaninge i skogen fö ratt det är så centralt, men nu tror jag för sjutton at tjag har hittat mitt drömboende -- i Tungelsta, fast utanför själva orten, 1,2 km från motorvägsavfarten. Kan det bli mer centralt fast man har skog på tomten? Och så är det en miljon för tidigt. Och 3 000:- i månaden i driftskostnad?

Fast huset är nyrenoverat, har diskmaskin och naturtomt. Det är typ 10 poäng av 10.

Golvvärme i badrummet.

Ser ni, diskmaskin!

Såhär ser alla rummen ut, fast inte lika högt i nock.

Uteplats i söderläge.

Mikael har lurat på mig att bli lantdrömmare. Jag tycker det är så vackert att jag blir lite andfådd.

Tänk att ha en egen stig på tomten. Gulligt.

Och om det växer vitsippor här på våren, så köper jag en lott imorgon!

Inga kommentarer: