Dubbelt upp med skratt

Jag älskar att skratta. Har inga problem att skratta för mig själv. Men jag känner mig lite dum om jag skrattar helt ensam på en flygplats eller så (Le petit Nicolas hade den effekten, som jag skrev för ett tag sen). Men jag kan gapskratta om jag ser på AFV eller nåt sånt. Eller till och med om jag kommer på nåt roligt.


Idag sa jag till Mikael att en av sakerna jag älskar mest med att vara gift är att man har en hel extra källa till skratt när man lever med nån. Han kan vara rolig, säga nåt dräpande eller slagfärdigt, och så får jag skratta dubbelt så mycket som jag hade om jag bodde själv (vilket jag vet en hel del om).

Sen tror jag att han gillar när han får mig att skratta. Vilket bra incitament. Jag älskar det också.

Här får ni själva ett skratt. Om det nu har undgått någon vilket roligt klipp detta är. Das Geräte, das Geräte, das Geräte....



1 kommentar:

Stina sa...

Den här är knappast någon nyhet för dig. Men den är ju bara så klockren!
http://www.youtube.com/watch?v=pKBzZIhHTtA