Nu ni -- det handlar bara om mig!!!!!!!!!

What's your middle name? Elisabet


How big is your bed? 180x200

What are the last 4 digits in your cellphone number? 57 52

What was the last thing you ate? Uuu, mådde illa hela tiden och allt smakade apa, men det var köttbullar, potatismos, bearnaisesås, sallad, majskolv (som jag inte har börjat på än) och ett par tortillachips med guacamole.

Last person you hugged? Mikael

How is the weather right now? Det syns inte för det är kväll. Men det har varit blå himmel idag, en sån där ljuvlig höstdag.

Who was the last person you talked to on the phone? Ketil, som ringde på Mikaels mobil som han inte hade tagit med sig.

Do you want children? Inte nu längre. Men jag har sörjt ordentligt att jag inte kan få barn.

Do you drink? Ja, det är klart jag dricker, bara inte nåt med alhohol i :)

Hair color? Brunt med cirka 15 graå som jag rycker ut med jämna mellanrum.

Have you ever cried over a girl/boy? Ha! OM jag har. Över många!!!!!

What were you doing before filling this out? Åt middag

Any pets? Nej, bara en lånehund i två veckor. Det räckte, fast hon var go.

Dogs or cats? Hundar

Favorite Flower? Mörkcerisa nejlikor för utseendet, syrener för doften.

Have you ever loved someone? Jaaa, många.

Who would you like to see right now? Mia och Bella!!!! (Mina syskonbarn som bor i USA och som jag bara har träffat en gång. De är 1 1/2 år nu.)

Have you ever fired a gun? Kanske en luftpistol som Adolf Almstål visade nån gång när vi hade utflykt vid Lygnern. Men jag tror bara jag höll i den.
Do you like to travel by plane? Nej, verkligen inte. Men jag gillar att man kan komma långt bort, snabbt, så det är liksom värt det ändå.

Right-handed or Left-handed? högerhänt

If you could go to any place right now where would you go? En vecka i Egypten skulle inte sitta fel.

Do you have a tattoo? Over my dead body.

Do you still watch cartoons on Saturday mornings? Neeeej.

Are you hiding something from someone? Nej.

Are you 18? Nej, jag är 40 :)

Did you get enough sleep last night? I teorin, ja, (10 timmar) men inte i praktiken. Har fått tillbringa 90% av dagen liggande.

What do you have handy at your bedside? Biblioteksbok, Sudokutidning & penna, Bibeln, Lypsyl, sömnpiller, ögonbindel och öronproppar
Grilled or fried? Grillat. Älskar den rökiga smaken på grillat kött.

Are you afraid of the dark? Nej, inte för mörkret i sig, men för läskiga filmer :)

Favorite hangout? Hemma.

3 things you can't live without? Min säng, medicin, hushållsapparater.

What are you afraid of? Intressant fråga. Läskiga filmer, gå ensam på kvällen på vissa platser, att inte kunna sova, att min sjukdom inte ska bli bättre utan sämre.

Are you a giver or taker? Giver. Mikael fick den enda köttbiten som såg ut som två när jag tog ur den ur frysen.
What is your dad's middle name? Bernhard.

What is your mom's middle name? Det skulle jag kunna säga, men hon skulle skälla på mig för det.
Stuck on a deserted island and could take one thing? Sömnpiller? SPF? Bok? mp3-spelare?

Who's your cell phone provider? Telenor. Gillade dem bättre när de hette det europeiska Vodafone.

First thing you'll save in a fire? Mikael. Resten bryr jag mig inte så mycket om. Fotona finns i molnet nuförtiden, och allt annat går att skaffa på nytt.

What are the things you always take with you? Alvedon, Lypsyl, plånbok, papper & penna...

What did you want to be when you were a kid? Pilot, författare.

What do you usually do when the clock turns 11:11? Sover. 22:22 brukar jag ta sömnpiller.

The color of your bedsheet? Brunrandigt i satin från IKEA.

What do you think about before you go to bed? Jag inreder lägenheter.

Inga kommentarer: