Ellen kommer att få vallningar...

... av det här inlägget. Vänta lite får ni se:

Att ha organisationsmani och gifta sig med en man med städmani är ett perfekt aritmetiskt recept på ett vackert hem. Mamma och pappa var och hälsade på nyss, och tapetserade lite, och mamma berättade att till och med förrådet är organiserat i snörräta rader. Vi pratar om Ellen & Rob alltså. Hon har ca 400 lådor och kartonger och små förvaringsgrejer som sorterar saker inne i skåp, är väl det bästa sättet att förklara det. Rob kör mer på det som syns och näst efter "Cold drinks, anyone?" säger han oftast: "Let's tidy up." Jag både avundas henne och inte. Vilken press att ställa tillbaka minsta lilla använd grej med en gång. Det klarar inte jag. Om jag har lagat middag orkar jag inte ställa undan efter mig också, så redan där är det kört. Men, men.

Jag har i alla fall hittat den ultimata julklappen till Ellen. Den skulle ge henne vallningar! Men jag kommer inte att köpa den, så jag kan lugnt visa den. Man kan köpa den t ex på Amazon.
Såg boken på curbly.

Inga kommentarer: