Rosa månad

Jag har glömt att skriva nåt om bröstcancermånaden oktober, vår rosa månad! Här kan man läsa om allt som finns att köpa i oktober. Själv kan jag gärna tänka mig följande:

Dessutom såg jag nyss att om man skickar ett Geisha-rosa-band på FB såg skänker de 50 öre. Men jag läste inte mer, så jag är inte säker på att jag fattade rätt. Om det är rätt så ska ni få geisha imorgon, hela högen. Vaddå, betyder det inte att den man skickar till får en riktig Geishachokladkaka???


Euroflorist, olika buketter där 10% går till Cancerfonden.

Lambi 6-pack toapapper, 26,90 går till Cancerfonden.

Max Factor false lash effect mascara pink edition, 10:- går till Cancerfonden (Synd att jag köpte en ny mascara förra veckan).
Mio kudde Dupion. Ord pris 250:-, nu 169:- varav 69:- går till Cancerfonden (Hög procent! Den vill jag köpa).
 Tofflor Skorett 99:-, 33:- går till Cancerfonden (Dem kan jag också tänka mig att gå omkring i i vinter).
Sist, men inte minst, en rattmuff från Mekonomen. 99:-, 20 :- till Cancerfonden.


Vill genast beställa en Euroflorist-bukett. En varje vecka i oktober vore najs! Hade en högre procent än 10 gått till Cancerfonden hade jag lätt gjort det. Nu blir det nog bara en bukett.

1 kommentar:

EuroFlorist sa...

Det gör oss glada att se att så många engagerar sig i denna viktiga kampanj!

Önskar er en blomstrande helg!

/EuroFlorist.