Ullared

Mamma och pappa var på Ullared idag, på väg till Ellen och Rob, som de ska hjälpa att måla och tapetsera i en vecka. Pappa ringde och berättade om något bloggvärdigt: Han har träffat och pratat med Ullareds Alfahanne Morgan! De pratade om produkter och försäljning, och efteråt kom tre 17-åriga tjejer fram och ville ta kort med honom (Morgan alltså, inte pappa). Vilka äventyr!

(Fotot har inget direkt sammmanhang med mitt blogginlägg.)

Själv tittade jag bara på Ullared på TV. Jag tror det var första gången. Ola-Conny, till höger, som är ansvarig för brödet, söker kärleken och man kan skicka till kärleksbrev till TV f v b Ola-Conny. Han har en Hallandslänga och en fin hund samt två katter.

Idag (eller ofta??) var två transor från Stockholm med i programmet och den ena hette Anja.

Var lite besviken för att jag fick titta på programmet Ullared istället för att gå omkring där själv. Jag hade nog kunnat köpa ett par nagellack och ett paket blyertspennor. Minst!

Men annars kan man ju också följa Ullaredsbloggen.

Inga kommentarer: