Grrrrr!

Ja, inte ens grrrrrr-bom! som på Saltkråkan (?????).

Två sorters sömnpiller igår. Somnade halvt om halvt efter nån timme, vid 4-5. Vaknar halv åtta eller nåt, när Mikaels väckarklocka ringer. Bägge öronpropparna ligger i hans säng. Grr. Fick leta så länge efter dem att jag väckte mig själv helt.

Jag sa ju det -- grrrr.

Fast det största problemet är vad jag ska göra nu. Gå över maxdosen med 50% och sova färdigt så jag är människa idag, eller ha en sån där pestdag när jag lipar och önskar livet ur mig, eller i alla all önskar att nån kunde komma och söva ner mig så jag får vila ordentligt?

I stunder som dessa önskar man att Jocke kunde frilansa. -En lätt nedsövning, tack. Elva timmar blir bra. Går det på högkostnadsskyddet? Hälsa Jacquan. ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Inga kommentarer: