Ullaredsälskande stockholmare?

Visserligen får jag själv kalla mig för en Ullaredsälskade stockholmare, men det här är tyvärr inget för mig.

Men vilken ljuvlig idé att ta nattåget ner och shoppa hela dagen. Titta gärna på länken ovan.

Som om jag skulle orka det, bara.

Och  det är inte årets bästa dag, sista löningen före julafton... Jag kan snarare tänka mig att åka dit PÅ julafton! Det skulle bli shopping av!

Men vänta nu, om man har tillgång till sin sovvagn hela resan kanske det går?! Det är bara det att man kommer fram på morgonen, men en gång kanske jag kan klara det utan att få feber?

Men nej, jag ska inte åka till Ullared om två veckor. Knäpphövve.

Annars var dagens bästa citat detta, hittat här:
"Efter en och en halv timme är mannen ett allvarligt hot för vår verksamhet."

Boris Lennerhov VD

Annars måste nog detta vara årets julklapp:
 
Missa inte! Imorgon (11 nov, min anmärkn) börjar vi sälja Ullared-almanackan till förmån för BRIS. Kalenderpojkar och kalenderflickor är inga mindre än de folkkära karaktärerna från Kanal5’s tv-succé; VD-Boris, Morgan, Ola-Conny, Maggan & Gittan och Rose-Marie & Kjell.



Kalendern säljs inne i varuhuset och via Gekås Ullared och kommer att kosta 59 kronor styck. Mer än halva summan, över 30 kronor per såld kalender går direkt till BRIS. Årets julklapp!

Inga kommentarer: