Nocturnal

Nu pratar Mikael i sömnen. Jag hör aldrig vad han säger. Gör ni det? Med era personer alltså?

Dessutom har vi fått reda på att vakten (vaktbolaget ringde Mikael idag) hade gått in och ropat: Är det nån här?, eftersom de såg att det enda som hade hänt var ytterdörren, men inget på rörelsedetektorerna. Alltså kunde ingen ha gått in. Även detta hade jag alltså missat. Fast jag kan vakna av att Mikael får sms två rum bort?

För övrigt drömde jag att jag städade handfatet från nåt brunt, och så kom det upp getingar ur avloppet. Stora, feta, livsfarliga, flera stycken. Jag sprang ut från toan och stängde dörren (detta var på nedervåningen på Getholmsgatan) och i hörnet i vardagsrummet (där den dyra fåtöljen stod) satt Inger i knät på Bengt och vänslades, men jag upptäckte inte det förrän jag redan hade börjat yra om getingar, och då blev alla generade.

Okej?

1 kommentar:

~Michaela sa...

hahahaha, underbart!