Dagens komplimang

Tyvärr folks, så var dagens komplimang till mig:

Några bjöd hem oss imorgon för att förra gången vi hade umgåtts så hade de gillat mig så mycket att de ville ha mer av samma vara :)

Kul för en osäker (och faktiskt blyg) asocial varelse. Ni förstår att jag blev hög.

Förresten var nog dagens allra bästa komplimang att se Mikael lystra till när han hörde Glassbilen, slänga på sig byxor och jacka och galoppera iväg efter glass. Han hann bara ropa Vad gillar du för sort? medan jeansen åkte på. En liten stund senare kom han hem med en bland-kartong med "Magnum mandel", "Tip top", Dubbelnougat och Sandwich. Han hade nog inte nåt särskilt emot det för egen del, men jag tar det som en kärleksförklaring till mig (det ska man göra så mycket man kan som gift, har jag räknat ut). Han vet att mina två stora kärlekar efter honom (och förutom neurologen som jag ska till imorgon och få botox) är källarfranska och glass.

Inga kommentarer: