En riktig fredagskväll

Ikväll var det en riktig fredagskväll igen, tycker jag. Så ska det låta har kommit tillbaka, och sen tittade jag på Skavlan också (M stod inte ut med det längre än första intervjun med Jo Nesbö).

Dagens tävlande, programledare och pianister

Jag vill gärna berömma Så ska det låta. De hade två nya pianister/lagledare. Två duktiga tjejer som nästan var för snygga för att vara vanliga människor. Och dessutom så imponerade gästerna på mig! När jag hörde att det skulle vara Style och Alcazar höjde jag itne mina förväntningar särskilt högt, men särskilt hon Hedlund (Alcazar)  och han Tommy (Style) var riktigt duktiga och inte bara som sångare utan med bredd på sina musikkunskaper. Det "nya" programmet var ovanligt ung, poppigt och tittarvänligt och lurade en till medsjungning på i stort sett varenda låt. Jag vet, jag är en medelålders tant. But proud of it :)

Inga kommentarer: