Brudgummen

Han börjar tappa håret. Det har jag inte noterat förr. Så lämpligt då att han har nåt hattliknande på sig. 


Han är väl typ 30, och hon 29, så trots att jag tycker att hon har sett äldre ut än han, så har jag nu fel när jag tittar närmare. Man är nog bara inte van vid att han har vuxit upp och tror fortfarande han är på andra sidan tonårsstrecket bara. Men OK, de är vuxna bägge två.


Hideous outfit, annars, på det hela taget. Men det är väl nån fin militärisk högtidsdräkt. Som tyvärr inte ser klok ut. Inte undra på att hon inte kan ha några färger i buketten -- han har ju alla färger i kostymen. Usch. Synd, för en militär uniform hade kunnat vara grymt läckert. Men sånt här begriper jag mig inte på, så enkelt är det. Usch. Dessutom ser han gubbig ut i figuren. Kan inte tro att han har sån mage som det ser ut som att han har. Hon är ju tunn som en ... räka (räkna revbenen om ni vill), och det är säkert han också. Så som sagt, ful och dessutom oklädsam? What's up with that???

Inga kommentarer: