Semester?

Vi har pratat lite mer om semester. Vi ska till Skåne över Kristi Himmelsfärd, och sen vara hemma i sommar, och åka på sista minutenresa typ första/andra veckan i september (bröllopsdag och lagom väder söderut, perfekt kombination!). Jag älskar verkligen att ha nån att resa med. Sanne var min Londonkompis i många år, och nu har jag Mikael. Det är så skönt att "ha nån". Äktenskap är inte bara underbart, det förenklar livet också!

Jaja, jag tänker på Turkiet och Sicilien. Två perfekta semestrar. Det är så spännande att tänka på vart vi kommer att resa i år.

Men just nu tänker jag mest av allt på frukostarna på Sicilien, som Mikael hämtade åt mig i matsalen och som stod och väntade tills jag vaknade (mina sovtider överensstämmer inte riktigt med hotellens frukosttider). Kocken bakade croissanter varje morgon. Jag skulle nog ge en hundring för två lagom ljusa, färska croissanter i detta nu. Ojojoj.

Inga kommentarer: