Dagens hänryckning

1. Har varit bland folk och shoppat. Vet inte vilket som var roligast. Att se nåt annat, att vara nånstans, det var nog roligast. Men om jag inte hade fått med mig nåt hem hade jag nog tyckt att det kändes som bortslösade timmar. Tog hela tre timmar på mig, så jag skulle ha tid med pauser och gå långsamt och sitta ner osv. Fick tag på ett barnlexikon till Mia & Bella, lite rea-accessoarer (två ringar, två hår-/broschblommor och en scarf) samt en behå. Har det inte helt lätt på den fronten så jag är glad att jag hittade en, fast jag hade velat ha flera.

2. Fick en klänning på posten idag från Debenhams, fast från eBay. Så roligt!

3. Suuuuuuupergod middag hos mamma och pappa, och svenska jordgubbar till efterrätt. Gott med stek som jag inte gör själv så ofta, skönt å inte behöva laga mat själv, jordgubbar är alltid himmelriket.

4. Har blivit så inspirerad att jag ska ta fram en gammal tacksamhetsdagbok (som jag senast skrev i för ett år sen) och börja skriva hänryckningar i den. Jättebra attityd. Tack till den medelålders kvinnan!

Inga kommentarer: