Kan ni se vad detta är?

Det är inget ekivokt.

Det är Mikaels spruta. Han skakar alltid av den när han har tagit, så att det som finns i röret ska ut. Men så råkade han snärta till med handen så att sprutan träffade min stolskarm.

Själv hade jag glömt av att jag hade tagit kortet, så när jag såg fotot på kameran fick jag fundera en lång stund innan jag fattade vad det var.

Och nu hör jag förresten att de dukar undan frukosten/lunchen. Jag får väl slänga mig in i duschen. För övrigt säger de att det är 30 grader på baksidan vid poolen. Så att det känns som om man är i Italien (och inte behöver åka på semester i september...). Vi får väl se. Ska ta med mig en bok och solglajjer och testa solstolarna. Och så har jag ju min nya tankini-baddräkt som kanske eller kanske inte måste invigningsbadas. Vi får se hur djärv jag är. Igår var det bara 21 grader i vattnet.

Hej så länge!

Inga kommentarer: