Tala om nakenchock!

Igår hade jag tittat på Law & Order, från 23.00-00.00 tror jag. Sen lämnade jag faktiskt TV:n på och gick till datorn. Typ 20 minuter senare tittar jag bort mot TV:n för att se om det råkar vara nåt bra på, som jag missar. Jag ser inte vad det är. Jag tittar lite mer. Men hjälp, det är två kvinnor och en man som har sex! Som en porrfilm, inte bara som en sexscen på de vanliga kanalerna, där man på sin höjd får se en nippel och lite stök under ett täckande lakan. Jag insåg att det måste vara Playboy-kanalen jag råkade titta på. Den ligger ju mitt bland de andra kanalerna, och den börjar sända så kallat vuxenmaterial efter midnatt, men jag trodde verkligen inte att Law & Order hade varit på den kanalen.

Egentligen tycker jag inte att man ska få såna kanaler utan att särskilt be om dem.

Usch, jag tycker folks sexliv är privat. Jag vill varken se när folk jag känner eller inte känner har sex.

1 kommentar:

Stina sa...

Välj att ta bort den vet ja! Ge den ingen kanal, alltså inga siffror att trycka fram på fjärrkontrollen. Så har vi gjort med mtv som vi tycker är "förkastligt" (kände bara för att använda ett så roligt ord). =)