Ojojoj

Mitt Schulman-inlägg (Alla får plus):

Öppet hus för Pernille och Thomas (Mikaels son) som gifte sig i Köpenhamn för två veckor sen.++++
Min lila sidenklänning från Monsoon, ordinarie pris £75, jag köpte den på Bay (fortfarande ny och med lapparna kvar) för £11,50. +++++
Träffa Vanja & Gösta (Mikaels mamma, ja, inte Gösta alltså), syster Susann och dotter N ++++. Andra trevliga folk får +++. Inget personligt, men jag kan ju inte ge höga betyg åt allt bara för att jag är glömsk och överpositiv. Hade jag orkat hålla nån av de där feta bebisarna med klämlår hade de fått ++++ (Danske A:s bebis grät när hon såg mig, två gånger, och han sa att hon är rädd för mörkhåriga)
Känslan i mina fotsulor efter en kväll med rätt höga klackar +
Känslan i mina ben efter, ja, en kväll +
Tårta, färsk ananas, kakor, bål, morotskaka ++ (hade de inte satt sig på magen hade de fått fler poäng)
Att på väg hem med brudparet i baksätet helt random träffa på ett brudpar utanför en restaurang i Haninge (som jag inte nämner vid namn för den får bara +), stanna bilen och ta kort på vårt brudpar med det främmande +++
Värktabletter och sömnpiller +++++
Målade tånaglar +++ i 29-gradig värme ++
Att hallmattan var blöt efter Mikaels dusch av lånehunden Fanny +
Att Fanny ++++ är hemma igen hos sig själv nu ++. Sovmorgon för Mikael imorgon +++.
Sovmorgon för mig, alltid ++++.

Att skriva med +, ++. Befriande att inte behöva skriva så mycket, men mest restraining eftersom jag inte får skriva så mycket!

1 kommentar:

AL sa...

oooh jag vill också! ska göra det med en gång.