Ekar tomt

Det är inte så lätt att ringa och beställa receptpåfyllning när man bara kan ringa till klockan 16 och då hade jag nyss vaknat och inte orkat gå upp ur sängen än. Från att ha haft jättebra sömnrutiner och kunnat somna typ vid ett, är jag nu tillbaka på det vedervärdiga morgonsomnandet igen, vid 5-6 på morgonen. Hata! Och inte har jag nån aning om varför heller.

Och så har jag inte bara lyckats försena en ComHem-räkning den här månaden (alltså, jag klarar inte koncentrationskrävande aktiviteter längre utan att det blir fel. Men betala räkningar, det är ju pinsamt att inte klara det!), utan även försnilla bolånet. Som incidentally är på ungefär samma summa jag har kvar på kontot. Trodde det blev nåt över den här månaden. Och på familjens andra konton ekar det.

Idag är det skit. Ska ringa M och se om jag ska börja dagen med frukost eller middag. Vad skönt det vore om han kom hem med en kram till mig snart. Fast jag inte har tvättat håret. Han är generös :)

Inga kommentarer: