Slut hos leverantören!!!

Mitt botox (Xeomin) är slut hos leverantören. Om inte min läkare har extradoser på sin mottagning som jag kan få låna blir det ingen migränlindring på tisdag.

Gissa om jag är glad. Hur sjutton kan mediciner få ta slut hos leverantören?!?!?

Well, det är ingen medicin, det är ett nervgift, men vet de inte att folk behöver sitt gift?!?!?


Förresten finns det en akupressurpunkt i köttet mellan tummen och pekfingret. Man kan prova att massera den. Om man står ut med smärtan. Jag vet inte precis om det verkligen hjälper. Jag har också en punkt (eller ett långt streck) innanför öronbrynen som är supersuperöm. Inbillar mig att jag borde massera bort det onda där också. Läs mer här.


1 kommentar:

AL sa...

Åh nej! Det hände mig en gång under graviditeten! Medicinen slut i hela Sverige och fanns inte ens i Norge. Min fulla sympati således.