Förändring!

Mina föräldrar, som har flyttat runt en del i vår barndom, har tydligen vant oss (mig) vid att förändringar är positiva. Nu vill jag nämligen byta soffa och gärna måla om i hela lägenheten, vilket givetvis inte kommer att hända. Det är inte ens det att jag vill måla om, eller att jag inte är nöjd som det är. Jag bara gillar att ha saker att drömma om, att ha nåt att bryda hjärnan med som inte kräver energi.

Min nya grej är grått och vitt med inslag av benvitt. Gustavianskt grått, aluminium, vitt och fårskinn. Gott och blandat. Mmm. Förresten har jag hittat tidernas coolaste kuddfodral till riktigt bra priser hos en indisk kvinna på Etsy, The Home Centric. Kolla här!







Laura Ashley


Laura Ashley. Eller kanske nåt bredrandigt bara. Eller bara grått med feta vita lister.

Laura Ashley

Laura Ashley

Laura Ashley

Laura Ashley

Hemtex

Hemtex

Hemtex

Hemtex





Home Centric @ Etsy

Home Centric @ Etsy


Home Centric @ Etsy

Home Centric @ Etsy

Home Centric @ Etsy

Home Centric @ Etsy

Home Centric @ Etsy


Nån annan på Etsy...

Nån annan på Etsy

Nån annan på Etsy


Säljes-bild från Eniro


Superellipsbord


IKEA

IKEA

Undrar om jag skulle klara ett så färglöst liv som det ovan. Tror att jag börjar gå över mer och mer till att klä mig i färger, som ger energi, men att ha det väldigt blekt omkring mig -- vilsamt för ögonen och själen. Men som sagt, jag drömmer bara.

Inga kommentarer: