Inga operationer idag

Lyckades klä på mig utan större missöden. Har inte borstat håret än, det är ju en riskfylld aktivitet (man kan ju få piggarna i ögat). När jag tog ner dosetten (heter den så? Den är med fack för varje dag? Min är stor som ett pocketbok modell större) från medicinskåpet (hos oss är ett halvt köksskåp fyllt med mediciner känns det som. Men sorry folks, jag langar inte) rev jag ner nåt annat på marken och det blev en förfärlig skräll. Händerna lyder inte, och är väldigt skakiga. (Kan det bero på att jag bara har ätit en napp och en Geisha till frukost ännu?????)

Så jag har idag bestämt mig för att inte utföra några operationer. Är helt enkelt inte nog stadig på handen. Ni får vänta bara.


P.S. Sätter bara in en försiktig operationsbild från Umeå uni, av hänsyn till er svagsinta typer som svimmar när ni ser insidan av människor på bild.

Inga kommentarer: