Kärleksmånad

Mikael och Senja
Ska sno en idé från Senja på creairtive. Hon har haft temamånad och hennes tema var about love. Hon har lagt ut några berättelser från gifta vänner och som berättar om hur de träffades osv. Jag blev så förtjust i idén att jag snodde den rätt av! Jag har frågat några bloggare och några vänner om de inte kunde dela med sig av något i sin kärlekshistoria, och flera har lovat att göra det! Självklart kommer jag att berätta om hur jag träffade min prins också. Därför ska vi ha kärleksmånad här på Überseriöst. Jag hoppas att ni kommer att njuta av härliga historier, att ni kommer att förnya er tro på den eviga kärleken både för er själva och för nån i er omgivning, och att ni kommer att gråta en och annan tår; det är väl det ultimata målet för varje uppträde -- att nån ska gråta :)

Inga kommentarer: