Mera kärlek

Mikaels supersnygga, coola, snälla, smarta dotter:


Min underbara man Paul träffade jag för första gången i juli 2007. Några dagar senare blev vi tillsammans, en månad efter det var vi förlovade, inom ett halvår från första gången vi mötts var vi gifta för tid och all evighet och nu fyra år senare har vi världens finaste lilla son. Jag kan förstå att detta låter galet och jag fick höra av en av cheferna på jobbet när jag berättade vår historia att ”hon trodde jag var en ansvarig person” och tyckte detta lät oansvarigt. Jag svarade henne att gifta mig med Paul var det mest ansvariga jag någonsin gjort!

Min man är min klippa – han är min bästa vän, han får mig att växa samtidigt som jag kan vara mig själv runt honom. Jag älskar honom över allt annat och kan inte tänka mig ett liv utan honom. Ibland kan jag bara titta på honom och överväldigas av tacksamhet att just jag blev så välsignad med en sådan fantastisk man som honom. 

1 kommentar:

Monica sa...

Tack! Jag förstår dig precis och mötte samma slags kommentarer som du för sjutton år sedan då jag var nygift. Numera är folk inte lika skeptiska längre... Många i min ålder är till och med inne på äktenskap nummer två vid det här laget!