Grr... boom!

Förra söndagen orkade jag gå till kyrkan, men somnade två gånger på Hjälpföreningen (för vuxna kvinnor). Tänk om jag kunde somna så lätt hemma!

Bilden lånad härifrån
Idag vaknade jag klockan 15.04 (vaknar i princip alltid mellan 15.00 och 15.05 -- min inre klocka är stark!) med mobilen bredvid mig och ett svagt minne av att ha hört något väckningsliknande ljud vid tolvtiden. Minnet av att inte somna förrän det blev ljust har jag däremot inte; det är skönt med vintertid.

Trots att det är skönare att sova i min egen säng än under Hjälpföreningslektionen, saknar jag att vara i kyrkan.

Och så är jag rätt sur på min huvudvärk. Det är inte migrän, smärtstillande hjälper inte, är inne på 10:e dagen i rad. Och så kan man inte riktigt klaga på huvudvärk när Rob har haft en bautahjärnblödning.

Tack för visiten. Ska försöka vara roligare nästa gång!

Inga kommentarer: