Jeansshortsfest till Lydia Sö

Lydia har ett par gånger på sistone förfasat sig över att alla ser ut som kopior av varandra i sina avklippta jeansshorts. Jag håller absolut med, även om jag ännu inte uppnåt nån sorts riktigt allvarlig irritation över ämnet.

Vissa nedan är i alla fall "vackra" nog att bli riktiga klassiker. Jag nedlåter mig inte till att precisera varför de är extra fula, utan det kan ni räkna ut själva. Förutom en enda outfit, som nästan är snygg. Men det "fula" då är att det är noll fantasi i en sån outfit.

Varsågoda, och njut så ni spyr!





























Och till sist -- GASP:

OK, nu ger jag inga källor (jag gör inte det när jag driver med folk. Det är säkert inte rätt, men känns i alla fall etiskt för mig).

3 kommentarer:

Louise sa...

Hehe vilken samling! du har fått fatt på några riktiga gobitar.

Anonym sa...

Alla de där bilderna är tagna i Göteborg sommaren 2012, eller hur?;)

Monica sa...

Hahaha! Tack. Ska visa Klaus... :)