MacGyver

När mamma fyllde femti fick hon en sång av oss barn, som sjöngs till signaturmelodin för MacGyver. Vi stod och sjöng i deras sovrum (jag säger ju det, många jular med mera har firats i deras sovrum och det har om nåt snarare gjort mig mindre rädd för att vara lite osentimental, som att sälja min brudklänning och sånt) och MacGyver var och är lite av en idol med sin finurlighet. Han kan desarmera en bomb med en hårnål. Som Mikael ungefär, mhm.

Men idag har jag fått en ny idol. Eller rättare sagt, min tidigare crush har upphöjts till idolstatus:

Gok gjorde en evening gown av en dressing gown för 300:- och en hårsnodd.

Wow.


Källa

P.S. Alltså, jag sökte på dressing gown och hittade den här bilden. Kunde inte låta bli att klistra in den, fast Goks morgonrock var aningen mer silkig och ... tja, snygg. Men njut av den här bilden. Det gjorde jag.

Inga kommentarer: