Superhjälte?

Vi som är lite yngre garvar i mjugg när nån säger Läderlappen. Och jag som är tjej är inte så förfärligt intresserad av nån av superhjältarna. Snarare tycker jag att småbarnsmammor är superhjältar, till exempel.

På pinterest finns det väldigt mycket roligt att sy åt sina barn eller så. Neo skulle få så många caper och stackars flickan som inte ens är född skulle jag sy tonvis med änglavingar till. Bella skulle få fén och Mia ugglan. Nån skulle ju bara få fisken för att den är så cool.

Källa

Källa

Källa


Källa

Källa

Källa

Källa
 
Men om man nu vore en superhjälte på riktigt, vilken egenskap skulle man helst välja? Efter att ha sett mitt foto i Allers är jag mer än en aning benägen att välja smal. Men annars skulle det vara väldigt kul att flyga.
 
Fast egentligen behöver jag bara en Segway. Det går bra utan särskilda krafter. Har man en komet och en Mikael kan man vara rätt nöjd. My machine runs on lööööööv.

Inga kommentarer: