Längesen!!

#1. What's a nickname only your family calls you?
Honla. Rob hittade på det, som en blandning av Handla (han blev visst imponerad av min torpedliknande stil en gång i nån klädaffär) och Hångla (som jag itne vad han fick ifrån eftersom jag itne hade träffat Mikael då och det inte var särskilt mycket hångel i min lägenhet. Han tyckte nog bara ordet var roligt, och själva grejen också, vi känner ju honom...

#2. What's a weird habit of yours?
Det mesta jag gör är lite knäppt tror jag. Och så normalt för mig att jag itne ens kan komma på nåt.

#3. Do you have any weird phobias?
Nej, bara de normala; getingar, spindlar, ormar och sånt.

#4. What's a song you secretly LOVE to blast & belt out when you're alone?
Happy med Carpenters och så sjunger jag så fönsterrutorna skallrar.

#5. What's one of your biggest pet peeves?
Folk som inte vet att de är dumma.

#6. What's one of your nervous habits?
Det kan jag ju inte säga här, då kommer ambulansen och tar mig till hispan.

#7. What side of the bed do you sleep on?
Ja, hur räknar man? Jag har luft till höger om mig om jag ligger på rygg.

#8. What was your first stuffed animal & it's name?
Antagligen Lady, när Johan fick Lufsen..

#9. What's the drink you ALWAYS order at Starbucks?
Ska vi ändra till McDonalds? Röd Fanta som är grön (knappen är grön, drickan är röd).

#10. What's the beauty rule you preach.. but never ACTUALLY practice?
Get enough sleep...

#11. Which way do you face in the shower?
Nästan jämt utåt.

#12. Do you have any 'weird' body 'skills'?
Nej. Det coolaste jag kan åstadkomma är nog lite knakningar.

#13. What's your favorite 'comfort food'/food thats 'bad' but you love to eat it anyways?
Kolhydrater!!! Bröd, potatis (typ chips och pommes alltså), pasta.

#14. What's a phrase or exclamation you always say?
"Det kommer inte jag ihåg."

#15. Time to sleep- what are you ACTUALLY wearing?
Underkläder. Har jämt så lagom varmt täcke och element att det duger bra så. Avskyr att ha det så kallt i sovrummet att jag måste ha pyjamas och strumpor på mig. Och det behöver jag om det är under 23.

Ja, nu är ni väl lyckliga som fick veta allt detta om mig.

1 kommentar:

Monica sa...

Jag gillar sådana här frågeark. :)