Ursäkt

Jag ber om ursäkt för de konstiga saker jag skriver när hjärnan är urkopplad och jag har NOLL bedömningsförmåga kvar. Jag har ju sagt förr att jag inte ska blogga på nätterna. Men jag märker ju inte när jag är för trött för att vara smart.

Men det är skönt att varje ny dag innebär en ny möjlighet att göra saker bättre.

Apropå ny dag så är jag hos mamma och pappa nu. Vi får inte gå in i vårt badrum förrän på fredag och toaletten står utanför ytterdörren. Så när jag är redo att lägga mig ska pappa köra hem mig. Har kissat väldigt många gånger ikväll så arrangemanget var välbehövligt.

Min läsplatta hittar inte nätverket och de har bara nåt dussin tevekanaler, men å andra sidan fick jag korv och potatismos och tunnbröd några timmar tidigare. Och så har jag haft sällskap större delen av natten, först pappa och sen kom mamma upp för att hon inte kunde sova. Jag har blivit så uppspelt av den här kvällen och natten att jag verkligen behöver koncentrera mig på att bli sovlugn och varva ner.

Jag tog mig också en välbehövlig dusch idag. Det är inte klokt vad man blir glad för badrumslyx när ens eget är igentejpat.

Men trots att duschen var skön är dagens bästa ändå toaletten. Jag har hållit mig medan jag har skrivit det här inlägget (too much information?!) och tacksamheten bara växer. Skänk en stilla tanke åt dem som bara har ett hål i golvet!

Inga kommentarer: