Vilken tur!!

Härom natten/dagen när jag inte hade somnat låg jag och surfade på tradera. Kollade på jackor. Vill ha en lång, varm jacka med luva. Såg en kort, vit dunjacka utan luva i en för liten storlek. Utan att jag vet hur det gick till (sömnbrist...) hade jag råkat buda på jackan när jag istället hade menat att lämna sidan. 100:- plus 69:- i frakt, för en kort jacka utan luva som jag kanske inte ens skulle kunna stänga över bysten. Att jag inte fick panik då talar nog om hur medicinerad och sömnlös jag var. Men igår när jag vaknade blev jag så putt på mig själv och skrev ett mail till säljaren. Fast jag hoppades inte så mycket.

Idag gick auktionen ut och nån bjöd över mig med en femma! Jag är så glad!

Och återigen borde jag ha en sån där fyllespärr som nåt mailprogram har. Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga till mig själv att inte göra nåt viktigt när jag inte kan sova...

Men som sagt, jag är så glad nu!

Inga kommentarer: