dagens skratt. snart är jag där!

Another Sign of Old Age

2 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Hej Anja!

Annika Christensen heter jag.
Hittade till dig när jag gogglade på ME/CFS. Jag har en son som är drabbad av det. Vi bor i Skåne och läste att du fått din diagnos av en läkare i Lund. Vi har fått diagnos av Anders Österberg men vi behöver hjälp på närmre håll.
Jag skall läsa mer här hos dig när jag har lite bättre med tid.

Jag har också en blogg som du ser men där har jag inte skrivit något om ME ännu. Min man är aktiv på facebook i ME gruppen där.

Hoppas du får en fin kväll
Annika

Anja Olergård sa...

Hej Annika! Tråkigt med din son. Jag fick min diagnos för ca 15 år sen av profKarin Norlin på infektionskliniken på Lunds uni sjukhus. Tror inte hon är kvar och vet inte var hon är. Tyvärr jobbar hon nog inte heller med löpande vård av patienter. Det är annars en svårighet med ME; man kan luska fram nån som diagnosticerar men det är inte lika enkelt att hitta en läkare att fortsätta gå till på regelbunden basis. Bor i stockholm och har tyvärr noll koll på vården i Skåne. lycka till!