Klippning

Jag brukar klippa mig med jämna mellanrum. Tror det är när jag klippt luggen för andra gången som jag brukar komma på att resten också behöver ansas.

Men nu har jag inte klippt mig sen innan Rob dog. Så det är lite som hängande trädgårdar. Har kapat lugg några gånger, men numera sätter jag nästan alltid upp den så jag har kanske slutat med det också, jag vet inte.

Jag har inte låtit bli saxen av en anledning, mer än att jag varit så dålig och inte orkat gå till frissan. Och bara för att frisyren växt ut nu så blir jag vankelmodig och vet inte om jag ska låta det vara.

Det ALLRA konstigaste är dock att jag hittade lockar i nacken i förrgår. För en med livslångt lidande som linjalrakhårig är det jämförbart med rymdbesök.

Tja, de där ryska meteoriterna kanske kan klassas som rymdbesök. Och så hittar jag lockar. Ja, det måste vara Anything-can-happen-Tuesday.

Inga kommentarer: