Jag suckade faktiskt högt

När jag såg denna sko i en reklam som kom på posten var jag tvungen att slå upp den på Zalando. Och jag råkade faktiskt sucka hörbart när jag såg den.

Alltså, färgerna förhäxar mig. Våriga glassfärger, handväska på armen, inga svarta strumpbyxor. Och formen på skon, ja, det är väl som när en kille ser en Ferrari. Eller en kvinna. Formen ser så ... snygg ut. Återhållsam men lockande. Som att man kan ana hur läcker kvinnan är men hon är samtidigt inte en arbetande kvinna (det äldsta yrket alltså). Hjälp. Sicken dojja.

Kanske en Elie Saab-klänning i spets som feminin kontrast till det lite strama?

Jag dånar. Vad hände med den här lägenheten när Mikael åkte hemifrån? Det blev ju visserligen 100% mer östrogen här, men ändå?

Och blev det egentligen 50% mer östrogen? Jag tror på 100.

Inga kommentarer: