Sätter igång en massa


Ser en fantaaaaaaaastisk klänning på Pinterest, en sån som är så Anjig och underbar att man egentligen borde äga den, för sakens skull. För konstens skull, heter det så?

Och så följer man länken, tror det är nåt obskyrt amerikanskt märke man aldrig skulle kunna få tag i (särskilt som pinnaren är just amerikan och brukar pinna ljuvliga designerklänningar från 50- och 60-talet, som denna:).
 
Och så är klänningen från Asos! Och kostar typ fyrahundra! Är visserligen slutsåld och hade kanske inte funnits i min storlek, MEN ÄNDÅ. Bara grejen att det var en Normal klänning och inte en Ouppnåelig klänning gör ju att man börjar fundera, drömma, lura ut tillfällen när man skulle behöva använda klänningen.

Är det nån som är frivillig och bjuder in mig till bröllop där jag måste ha marinprickigt på mig?

Schysst. Jag återgäldar tjänsten. Vill du komma på mitt teparty?

Inga kommentarer: