Vilken natt

Insomnin har fått på pälsen av hjärtont, magont, förlamande muskeltrötthet, depression och gråt, och för ett litet tag sen en rejäl upptrappning av migränet som peakar för andra gången på 12 timmar och som har pågått konstant (förutom en dag) sen i fredags i förra veckan. Och trots att det är 25.6 grader i sovrummet och jag nyss drack varmt så huttrar jag nu och har gåshud på armarna.

Den här natten har inte varit min favorit.

Kan inte hjälpa att jag tycker det är jobbigt, fast jag vet att folk har det värre. Men de får klaga på sin egen blogg. De orkar såklart inte ens ha en blogg, så så var det med det.

Rosor och gräddtårta och allt annat fint, jippi.

3 kommentarer:

Sara sa...

Nä fy farao vilken natt!
<3

AL sa...

Det är verkligen märkligt med elände. Just när man tror att det är illa så "snart vänder det väl?" passar det på att bli värre. Helt otroligt att du ska ha migrän just när du fått paus från gallstenarna, och nu är det tyst på bloggen så det har väl inte blivit bättre än. Lita på att jag gör allvar av post-it lappen!

Anja Olergård sa...

Sara och AL: Ni är sanna vänner. Tack. Besparar er inlägget jag skrev inatt som heter Allt kan bli värre...