Resfeber

Nu rear Ving flygresa på två veckor till Aruba för 999;-. Vill man ha hotell också går det på 4999;-. 300 m till beachen i KARIBISKA HAVET. Resan går idag och jag vet inte när. Tänk om man kunde!!!!!!!

Förutom att jag här resfeber har jag jobbfeber. Kunde jag bara bli så mycket bättre att jag orkade arbeta en timme om dagen, hemma, i pyjamas om det behövs. Vad mycket fler valmöjligheter lite pengar ger en.

Jag har i alla fall tagit ldn idag, för första gången på en vecka. Bottnade med två treo och en triptan och så var jag skum i magen. Vet inte om det hör ihop med gallkänningen igår. Men jag blir lite rädd för att äta. Äter bröd och pasta för det får jag aldrig anfall av. Och under tiden bälgar mikael i sig ägg och kött och bea och grönsaker och går ner i vikt. Om fem cm gurka var på gränsen till gallstensanfall, då måste jag fortsätta vara tajt med kosten. Men jag önskar att jag kunde köpa en klänning i två nummer mindre till jul/nyår. Men oh well, jag får ha tålamod.

Inga kommentarer: