Nästan på mållinjen

Jag börjar visst vädra morgonluft inför operationen. Slarvar med maten -- åt bara några skedar glass till kvällsmat och tänkte inte på att då får fettet inte sällskap -- och visst fick jag en känning. Not nice!!

Så upp ur sängen klockan 3.40 och göra macka och te. Köttbullemacka med rödbetssallad och roiboste. Värre kan man ha det, och så ett sudoku på det.

Jag har klarat mig så länge från riktiga anfall, fick bara den där känningen efter 3 cm gurka, att jag sänkt garden.

Jag antar att det är bra att jag blir påmind om att operation är nödvändigt. Jag är inte rädd för operationen, men vet att själva vistelsen kommer orsaka en rejäl krasch. Så det ser jag inte fram emot. Men, som sagt, det krävdes bara en liten påminnelse i magtrakten för att jag ska bli ivrig igen.

Inga kommentarer: